Volando a Cali - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Amber Halcón - WaarBenJij.nu Volando a Cali - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Amber Halcón - WaarBenJij.nu

Volando a Cali

Door: Amber

Blijf op de hoogte en volg Amber

24 Oktober 2016 | Nederland, Castricum

Lieve mensen,

Welkom (terug!) op mijn soort van reisdagboek, op deze manier kunnen jullie gezellig een beetje met me mee reizen..

Nog een weekje en dan stap ik in het vliegtuig naar Cali.. ongeveer 14 uur vliegen.. (gelukkig heb ik genoeg zitvlees) beetje afhankelijk van hoe leuk jullie het vinden te lezen wat ik uit ga spoken daar zal ik hier regelmatig vertellen over wat ik beleef :)

Bij het aanmaken van dit reisboek kwam ik erachter dat de oude reisverhalen van mijn ervaringen in Ecuador ook nog gewoon op internet rondhangen, inclusief al jullie reacties :) Erg leuk om te lezen! maar let wel alles wat je schrijft wordt dus een soort van vereeuwigd op het world wide web.

Ik heb er zin in! twee maanden van huis was ook leuk geweest, maar tijd vliegt (zo ook vier maanden) en ben straks gewoon weer terug om alle belevenissen in geuren en kleuren met jullie te delen.

Knuffel! Amber

manzanita = appeltje ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amber

Soy una mujer muy honrada, que me gusta lo mejor los amigos no me faltan, ni el dinero, ni el amor Andando con mi caballo por la tierra yo me voy Las estrellas y la luna, ellas me dicen donde voy ay, ay, ay, ay ay, ay mi amor ay mi latido de mi corazon

Actief sinds 24 Okt. 2016
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 5048

Voorgaande reizen:

01 November 2016 - 28 Februari 2017

Op de bonnefooi door Zuid-Amerika

Landen bezocht: